XHTML
دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۵۸ ق.ظ

ایران در جمع دارندگان ایستگاه شارژ خودروی برقی

اقتصادی سیاسی

نخستین ایستگاه شارژ خودروی برقی در برج میلاد تهران در زمینی به مساحت بیش از ۷۰۰ متر مربع احداث شده است.

مدیر عامل گروه مپنا گفت: این شارژرها براساس استانداردهای بین المللی به دست متخصصان داخلی بومی سازی شده که برای همه خودروهای برقی استاندارد استفاده می شود.

علی آبادی افزود: شارژر سریع خودرو برقی این ایستگاه دارای یک خروجی شارژ ای.سی با توان 43 کیلووات است که برای همه خودروهای برقی استاندار قابل استفاده است.

مدیرعامل گروه مپنا گفت: این ایستگاه مجهز به دو شارژر 5.5 کیلووات برای موتورسیکلت برقی است و با بهره‌گیری از این ایستگاه میزان آلودگی‌های هوا نیز کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت تاکسیرانی تهران گفت: برای توسعه استفاده از خودروهای برقی در تهران برخی از تاکسی های شهر آزمایشی برقی خواهد شد. 
مظفری با بیان اینکه مذاکرات اولیه برای توسعه خودروهای پاک در مدل های مختلف انجام شده است، افزود: درحال حاضر 800 دستگاه از ناوگان تاکسیرانی تهران از نوع خودروهای هیبریدی و پاک هستند. 

وی با اشاره به بهره گیری از فناوری ویژه ای برای برقی سازی خودروهای فعلی گفت: آزمایش های اولیه در حال انجام است که در صورت دریافت استاندارد لازم برقی سازی خودروها در همه ناوگان تاکسیرانی انجام خواهد شد.

 

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی